5 lucruri care îți pot transforma site-ul într-o catastrofă! Evită-le!

40
seolium

 Indiferent de nișa pe care se axează platforma, aceasta are nevoie să fie susținută și promovată, fie prin mijloacele pe care le ai la dispoziție, fie prin a te adresa la o agenție SEO. Te întrebi de ce site-ul tău nu este interesant pentru public și vrei să afli care ar fi secretul popularității? Noi ți-am pregătit un articol care te va ajuta să-ți dai seama unde greșești și ce ar trebui să NU faci dacă nu-ți dorești ca site-ul tău să fie un eșec total.

1. Nu îți promovezi produsul

Promovarea este cheia succesului și fii sigur că această expresie nu este doar un clișeu. Dacă nu te concentrezi pe promovarea site-ului tău, nu ai cum să atragi vizitatori, deci nu ai cum să câștigi bani. Dacă nu ai timp și nu știi cum să promovezi un site, poți apela la o agenție SEO. Facebook, Twitter, Instagram sunt doar câteva dintre rețelele de socializare care te pot ajuta să-ți rotunjești numărul de vizitatori. Pe unele promovarea este mai simplă, pe altele va trebui să muncești mai mult ca să devii popular, dar până la urmă scopul scuză mijloacele. Învață să devii vizibil.

2. Nu apelezi la traficul plătit

Cel mai mare plus al traficului plătit este că anunțurile publicitare bine gândite și poziționate în locul potrivit îți pot aduce vizitatori mai repede decât crezi. Unde mai pui că odată recurgând la această metodă, va trebui să depui mai puține eforturi pentru a ademeni oamenii la tine pe platformă. Un alt avantaj al acestei opțiuni este că te ajută să economisești o groază de timp.

3. Nu te preocupi de optimizarea conținutului

E o greșeală destul de mare. Aceasta este o modalitate excelentă de creare a traficului pentru care nu este nevoie să scoți bani din buzunar. De fiecare dată când scrii un articol nou, asigură-te că el este relevant, unic și  reprezintă interes pentru grupul-țintă care îți vizitează site-ul. Foarte bine ar fi să faci și o analiză a cuvintelor cheie, pentru a identifica expresiile cu cel mai mare volum de căutare, potrivite domeniului abordat. E foarte bine să folosești cuvintele cheie de bază atât în titlu, cât și în corpul textului.

Pe lângă scrierea corectă a articolelor, e necesar să iei în calcul și scrierea corectă a adreselor URL, titlurilor, metadescrierilor, imaginilor etc., toate fiind elemente importante ale procesului de optimizare a site-ului.

5. Uiți mereu de lista de e-mailuri

Indiferent de tipul site-ului pe care îl gestionezi, lista de e-mailuri este o condiție obligatorie pentru buna lui funcționare. Poți include o opțiune de înregistrare a oamenilor care îți vizitează pagina, astfel oferindu-le șansa de a deveni potențialii tăi clienți. Atâta timp cât nu salvezi datele persoanelor care îți intră pe site, ai toate șansele să rămâi fără clienți.

Gestionarea unui site nu este treabă ușoară, iar fiecare zi vine cu o nouă provocare pentru platforma ta. Unde mai pui că este greu să fii bun, când concurența din jur este acerbă. Acum ai toate șansele și dispui de toate cunoștințele necesare pentru a fi proprietarul unei platforme de succes. Acționează!