Call Center – Italiana, 3330 lei NET!

157

Ce ne dorim de la tine?

  • Sa cunosti limba ITALIANA la nivel avansat
  • Studii medii/superioare finalizate
  • Diploma de bacalaureat
  • Flexibilitate pentru un program de munca in ture, in intrevalul: L-D; 7:00-01:00 (3/4 zile de weekend / luna)
  • Sa dai dovada de deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta
  • Reprezinta avantaj experienta anterioara in Call Center/Customer Care

Descrierea jobului

  • Vei beneficia de training pentru a invata procedurile si aplicatiile specifice activitatii
  • Activitatea este una tehnica, presupune configurari si setari diverse pe POS-uri.
  • Verificarea si solutionarea erorilor aparute pe POS.
  • Vei nota si vei actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute
  • Identificarea problemelor tehnice cu care se confrunta clientii

Anuntul de angajare

Call Center – Italiana, 3330 lei NET!

este disponibil aici