CEC Bank, locul 13 în topul celor mai valoroase 50 de branduri românești

216

CEC Bank a ocupat locul 13 în clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri românești, realizat de Brand Finance Romania, acest top reprezentând prima evaluare sistematică a celor mai valoroase branduri naționale din toate sectoarele economice, informează un comunicat al băncii remis miercuri AGERPRES.

20b40160-7feb-46d2-8760-dfcbd3d2f9b0

"În prezent, CEC Bank se regăsește în grupul băncilor de elită din România, printre primele șase ca mărime din România, cu o cotă de piață de peste 7%. Prezentă în clasamentul Brand Finance ne onorează și totodată ne obligă să continuăm într-un ritm și mai susținut procesul de consolidare a statutului de banca universală, în paralel cu creșterea puternică a volumului de credite și a profitabilității", a declarat Radu Gratian Ghețea, președinte — director general CEC Bank.

Brandul CEC Bank este evaluat la 56 de milioane de euro, potrivit raportului Brand Finance.

Reprezentanții băncii susțin că prezența în acest clasament demonstrează succesul strategiei de dezvoltare anunțate în 2007, care prevedea că "pe termen lung, CEC trebuie să devină o bancă comercială universală puternică, un competitor real pe toate segmentele pieței bancare (retail, IMM-uri, finanțarea activităților agricole și chiar a marilor corporații)".

Banca a demarat în 2008 un amplu proces de rebranding, având ca prioritate strategică susținerea segmentului IMM-urilor, agriculturii și a autorităților administrației publice locale.

De asemenea, CEC Bank a înregistrat profit timp de 10 ani consecutiv, în pofida contextului economic dificil.

În 2016, Banca a obținut un profit brut de 15,8 milioane lei, în pofida condițiilor generate de creșterea semnificativă a cheltuielilor cu ajustările pentru deprecierea creditelor neperformante, iar în primele patru luni din acest an, profitul brut a fost de 91 milioane lei, conform datelor anunțate de bancă în luna mai a acestui an. CEC Bank a avut în 2016 o cotă de piață de 7,16% din total active bancare.

Brand Finance este o companie globala de consultanță strategică și evaluare de business, cu expertiză recunoscută în domeniul evaluării de brand. Compania realizează studii anuale în care evaluează mii de branduri globale și naționale, din toate sectoarele economice.

AGERPRES/(AS — editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)