Grupul de presă Time reduce tirajul și frecvența de difuzare pentru mai multe dintre titlurile sale

11

Grupul de presă Time Inc va reduce tirajul și frecvența de publicare pentru mai multe dintre revistele sale principale, precum Fortune, Sports Illustrated și Time, au anunțat reprezentanții săi miercuri, confirmând o informație apărută în The Wall Street Journal, informează AFP.

c4e76574-9561-4e4f-b1ba-8f8f833a9d20

Sursa foto: Time / Facebook

Revista Time, un titlu emblematic al grupului, va avea un tiraj săptămânal care va scădea de la 3 milioane la 2 milioane de exemplare.

Revista Sports Illustrated, cea mai cunoscută publicație sportivă din lume, va tipări doar 27 de numere pe an, spre deosebire de frecvența sa de apariție actuală care este de 38 de numere. Revista Fortune va trece de la 16 numere la 12 numere pe an.

În total, opt titluri sunt vizate de aceste modificări.

"Printul este, încă, un mediu puternic și important din punct de vedere financiar pentru grupul nostru", au declarat reprezentanții Time Inc într-un mesaj transmis AFP prin intermediul unui purtător de cuvânt.

"Aceste inițiative vizează susținerea printului pentru mulți ani care vor urma și crearea unei stabilități pe termen lung, a unei situații robuste și unei valori pentru cititorii noștri și pentru partenerii noștri comerciali", au adăugat reprezentanții Time Inc.

După ce a anunțat că se află în căutarea unui cumpărător la sfârșitul anului 2016, Time Inc a renunțat oficial la această perspectivă în aprilie 2017.

Compania a implementat un plan strategic ce prevede impulsionarea domeniului online, sprijinirea mărcilor puternice ale grupului pentru a îmbogăți oferta editorială, inclusiv prin intermediul departamentelor video, acordurilor de licență, departamentelor de actualități și prin lansarea de noi produse.

Grupul de presă prevede, de asemenea, "o scădere agresivă a structurii costurilor" sale.

Time Inc este rezultatul unei sciziuni ce a fost operată în iunie 2014 de grupul media și cinematografic american Time Warner, care dorea să se desprindă de activitățile sale de presă, confruntate cu probleme financiare, la fel ca majoritatea companiilor din acest sector.

AGERPRES/(AS — autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruștei)