Tânăra Kendall Jenner, unul dintre cele mai importante modele americane ale momentului, merită la doar 21 de ani apelativul de "figură emblematică a modei deceniului" sau această soră vitregă a lui Kim Kardashian nu face decât să confirme talentul familiei sale pentru marketing?
9e48b255-6821-4fb0-addd-df76bbec0bb1
Controversa a inflamat rețelele de socializare miercuri după site-ul de modă new-yorkez Daily Front Row, care atribuie începând cu 2013 prestigioasele Fashion Media Awards, recompensând cele mai influente nume din mass-media modei, a anunțat că tânăra va primi această distincție la 8 septembrie, în timpul Săptămânii modei de la New York.
Chiar dacă Kendall Jenner este unul dintre cele mai populare modele ale momentului, alături de surorile Bella și Gigi Hadid, și poate conta pe peste 83 de milioane de abonați pe Instagram, ea are doar 21 de ani și nu a devenit celebră în lumea modei decât recent, după cum au susținut numeroși observatori din această industrie, dar și unii dintre fani.
"Ce să mai spunem atunci de Naomi Campbell și Cindy Crawford, modele reale, care au ajuns la vârf prin munca lor și nu datorită notorietății mamei lor?", se întreabă indignată pe Twitter utilizatoarea Ginger Winger.
Kendall Jenner își datorează celebritatea defilărilor pentru nume mari ale modei, cum ar fi Oscar de la Renta și Marc Jacobs și apariției în reality-show-ul de familie "Keeping Up with the Kardashians", care urmărește peripețiile clanului Kardashian/Jenner de 12 sezoane.
Prin reality show-uri, cosmetice, jocuri video, linii de îmbrăcăminte și apariții la prețuri ridicate, clanul Kardashian a construit un imperiu estimat la 100 de milioane de dolari grație unui marketing inteligent și a rețelelor de socializare.
AGERPRES/(AS — autor: Ana Bîgu, editor: Codruț Bălu, editor online: Gabriela Badea)