Trupa sud-coreeană BTS a lansat un nou album dedicat special fanilor în vremuri de pandemie

27
Trupa sud-coreeană de muzică K-pop BTS a lansat vineri "BE (Deluxe edition)", un nou album prin care grupul de băieţi vrea să transmită un mesaj de încurajare fanilor, în contextul actualei pandemii de coronavirus, împărtăşindu-şi totodată temerile cu privire la viitor, relatează EFE.

De la principalul single al albumului, "Life goes on" şi până la "Dis-ease" (un joc de cuvinte între boală şi indispoziţie), cele opt piese de pe "BE", şapte noi plus "Dynamite" (lansată în august), caută să transmită, cu o notă de optimism, sentimentele trupei.

 

Cu câteva zile înainte de "Map of the Soul: 7", albumul anterior lansat în februarie, cazurile de contagiere cu COVID-19 au început să crească vertiginos în Coreea de Sud, obligând trupa să-şi prezinte noul album într-o videoconferinţă şi să-şi anuleze până la urmă turneul mondial din cauza pandemiei.

Cu turneul anulat şi fără a putea concerta în faţa publicului, BTS a început să difuzeze în aprilie pe reţelele de socializare procesul creativ aflat în spatele noului album "Be", ceea ce i-a făcut pe băieţi să simtă mai aproape de fanii lor.

Lipsa angajamentelor publice i-a determinat pe membrii grupului să fie mai implicaţi în realizarea noului album. "Conceptul cheie, 'viaţa continuă', a apărut de fiecare dată când ne reuneam pentru a concepe albumul", a explicat Jimin, responsabil cu coordonarea părţii muzicale a "BE".

La rândul său, V (Kim Tae-hyung) a fost regizorul virtual al albumului, un rol cheie pentru o trupă care a atins faima mondială folosind o infinitate de platforme, în timp ce Jungkook, cel mai tânăr dintre componenţi, a regizat clipul piesei "Life goes on".

Videoclipul, care a atins deja pe Youtube 13 milioane de vizualizări, încearcă să prezinte o imagine mai "casnică" a băieţilor, care sunt văzuţi petrecând timpul în locuinţa pe care o împart în cartierul Hanam din Seúl, sau în casa de la ţară, într-una din escapadele lor.

Cei şapte membri ai trupei, care au participat vineri la o videoconferinţă, au explicat că pandemia le-a permis să-şi treacă în revistă activitatea şi viaţa lor de până acum. Unul dintre cei şapte componenţi, Suga, nu a putut fi prezent deoarece se recuperează după o operaţie la umăr.

Big Hit Entertaintment, agenţia care îi reprezintă pe băieţi şi de ale cărei încasări BTS depinde în proporţie de 97 %, a fost listată recent la bursă ca parte a unui ambiţios plan de dezvoltare. AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruştei)